Накладная не найденаВ процессе регистрацииМинимум 3 символов

Қадағалау үшін, жүкқұжаттың нөмірін енгізіңіз

Скрыть

Детали накладной

Отправитель

Адрес отправления

Получатель

Адрес получателя

Отправлений

Общий вес

К оплате

Трэкинг

Детали доставки

Статус

Маңызды ескертулер

Құрметті клиенттер! Жеткізу уақыттарының өзгеруіне байланысты, жедел жеткізу уақыты 1-4 жұмыс күнін, стандартты жеткізу уақыты 5-10 жұмыс күнін құрайтындығын хабарлаймыз. Бұл жеткізу мерзімдер Қазақстан Республикасының барлық облыс орталықтары және Балқаш, Жезқазған, Семей, Екібастұз қалаларының арасында жолдау үшін маңызды болып табылады.

Құрметті клиенттер! Жүргізіліп жатқан карантиндік шараларға байланысты, халықаралық әуе рейстерінің Қазақстан Республикасында және шет елдерде ұшу кестесінің өзгеруіне байланысты, Алматыдан ТМД елдеріне, алыс және жақын шетелдерге экспресс-жөнелтуді жеткізу мерзімдері 10-15 жұмыс күніне артқанын хабарлаймыз. . Сондай-ақ, жергілікті кеден органдарының шешімі бойынша халықаралық жеткізілімдер қайтарылуы мүмкін.

Құрметті клиенттер! Қауіпсіздікті және карантиндік шаралардың сақталуын, әлеуметтік қашықтықты қамтамасыз ету үшін және клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында ExLine жеткізудің жаңа түрін ұсынады- Қабылдаушының ұялы телефонының нөмірінің анықтығына көз жеткізгеннен кейін устемеге толтыруды және Қабылдаушының деректерін толтырған кезде, тексеру кезінде қателер мен қателіктерге жол бермеу үшін жолдамада нөмірін түсінікті түрде көрсетуіңізді сұраймыз.

Құрметті тұтынушы! Нур-Султан, Тараз, Карағанды ққ. 2020ж. 21 шілдесінен бастап жедел жөнелтілімдерді қайта қабылдауды бастағанымызды хабарлаймыз. Келтірілген қолайсыздықтар үшін кешірім сұраймыз.

Құрметті тұтынушылар! 23.06.2020ж. бастап уақытша Нұр-Сұлтан, Тараз және Қарағанды ққ.дейін жедел жеткізіп беру қызметінің тоқтатылғандығы туралы хабарлаймыз. Аталған қызметтің қайта қабылдана бастауы туралы қосымша жарияланады. Қолайсыздық үшін кешірім сұраймыз!

Құрметті клиенттер! Өзбекстан мен Тәжікстанға жөнелтілімдерді қабылдаудың қайта басталғандығы туралы хабарлаймыз. Бақылау мерзімдері ұлғаюы мүмкін. Толығырақ ақпаратты 8727/3900300, 3900301 телефондары бойынша байланыс орталығынан немесе almaty@exline.kz мекен-жайына жолдау арқылы білуге ​​болады.

Құрметті тұтынушылар! Әуе рейстері кестесінің өзгеруіне, ұшып кетулердің тұрақсыздығына, авиатасымалдаушылардың курьерлік жеткізілімдерідің шоғырлануына, сондай-ақ әуе рейстерінің максималды жүктемесіне байланысты, жеткізімдердің бақылау мерзімдері тағайындалған бағытқа байланысты 1-3 жұмыс күніне дейін ұлғайтылуы мүмкіндігін хабарлаймыз. Қолайсыздық үшін кешірім сұраймыз.

Құрметті тұтынушылар! Карантинге байланысты Түрікменстан мен Тәжікстанға жөнелтімдерді қабылдау уақытша тоқтатылды. Осы бағыттардағы жөнелтілімдері өабылдау қайта басталғаны туралы кейінірек хабарланады.

Құрметті тұтынушылар! Алматы қаласынан облыс орталықтарына дейін және кері бағытта «Қазақстан Республикасында хаттар мен сәлемдемелерді жедел жеткізу» қызметі қайта іске қосылғандығы туралы хабарлаймыз. Рейстер санының азаюына байланысты бақылау мерзімі ұлғаюы ықтимал (+1 жұмыс күні). Толық ақпаратты біздің байланыс орталығымызға хабарласып мына телефондар арқылы алуға болады: 8/727/3900 300, 3900 301.

Құрметті тұтынушылар! Алматы-Нұр-Сұлтан және кері бағыттары бойынша «Пакеттер мен сәлемдемелерді жедел жіберу» қызметін қайта іске қосу туралы хабарлаймыз. Ағымдағы күнге өтініштер сағат 11.00-ге дейін қабылданады, кейін берілген өтініштер келесі жұмыс күніне ауыстырылады.

Құрметті тұтынушылар! Оралдағы аймақтық кеңсенің жұмысының қайта басталғаны туралы хабарлаймыз. Байланыс телефондары: +7 (7112) 51-50-23, +7 (771) 056-50-55

Құрметті тұтынушылар! Ағымдағы күнгі өтінімдер Алматы қ. жергілікті уақыт бойынша 11.00-ге дейін, Қазақстан Республикасының басқа қалаларында жергілікті уақыт бойынша 12: 00-ге дейін қабылданады. Жөнелтушінің мекен-жайы бойынша жөнелтулер Алматы қ. жергілікті уақыт бойынша 15: 30-дан кешіктірілмей, Қазақстан Республикасының басқа қалаларында - аймақтық бөлімшенің жұмыс кестесіне сәйкес (өтініш бойынша анықталады) қабылданады. Алматыда сағат 11: 00-ден кейін және Қазақстан Республикасының басқа қалаларында жергілікті уақыт бойынша 12: 00-ден кейін келіп түскен өтініштер келесі жұмыс күні орындалады. Қазақстан Республикасының барлық қалаларында қатаң карантин жағдайларына байланысты маршруттардағы курьерлердің толықтығы, өтінімдерді қабылдау кестесі және оларды өңдеу өзгеруі мүмкін. Барлық өзгертулер біздің сайтта «Маңызды ескертулер» бөлімінде уақытында жарияланады. Барлық сұрақтар бойынша сіз біздің Call-орталығымызға хабарласуыңызға немесе компанияның веб-сайтындағы онлайн-қызметтерге қоңырау шалу туралы өтініш қалдыра аласыз.

Құрметті клиенттер, Алматы облысындағы Талғар, Есік, Қапшағай, Қаскелең, Байсерке, Өтеген батыр елді мекендеріне жеткізудің қайта басталғандығы туралы хабарлаймыз. Сіз біздің байланыс орталығына хабарласу арқылы немесе онлайн "Шабарманды шақыру" қызметін қолдана отырып өтініш бере аласыз.

Орал қаласының Жедел әрекет ету орталығының нұсқауы бойынша COVID-19 вирусын жұқтырғандар санының көбеюіне және карантиндік режимнің күшеюіне байланысты «ExLine» ЖШС Орал қаласындағы бөлімшесінің қызметі 21.04.2020 ж. 19: 00-ден бастап тоқтатылды. Қызметтің қайта басталуы және клиенттерге қызмет көрсету мүмкіндігі туралы ақпарат сайтқа дереу орналастырылады.

Құрметті тұтынушылар! Төтенше жағдай уақытында «ExLine» компаниясы жұмыс істейді. Ағымдағы күнге өтініштер сағат 12.00-ге дейін қабылданады. Жөнелтушілер мекен-жайы бойынша жөнелтілімдер сағат 15.30-дан кешіктірілмей қабылданады. Барлық сұрақтар бойынша біздің Call-орталығымызға жүгіне аласыз.

Құрметті клиенттер! Қырғыз Республикасынан және Тәжікстаннан басқа барлық бағыттарға халықаралық жөнелтімдер бойынша қызмет көрсетулерге (импорт-жедел, экспорт-жедел) өтініш қабылдауды жаңартқанымызды хабарлаймыз. Қызмет көосетудің бақылау мерзімі уақытша 5 жұмыс күнінен артық ұлғайған. Аталаған қызметтердің тарифтерін келесі сілтеме бойынша көре аласыздар: https://exline.kz/kz/world_delivery

Құрметті тұтынушылар! «ExLine» ЖШС аймақтық бөлімшелерінің 2020 жылғы 01 сәуірден 06 сәуірге дейінгі уақытша жұмыс кестесіне назар аударыңызды сұраймыз: 1) Алматы қ. бас кеңсе сағат 09.00-ден 17.00-ге дейін; 2) Атырау, Балқаш, Екібастұз, Көкшетау, Петропавл, Павлодар, Семей, Талдықорған, Түркістан, Орал, Жезқазған қалаларындағы бөлімшелер сағат 10: 00-ден 15: 00-ге дейін; 3) Ақтау, Ақтөбе, Нұр-Сұлтан, Қарағанды, Қостанай, Қызылорда, Шымкент, Тараз, Өскемен қалаларындағы бөлімшелер сағат 10: 00-ден 17: 00-ге дейін; 4) Қырғызстан Республикасы Бішкек қ. бөлімшенің жұмысы уақытша тоқтатылды. Сіздің аймағыңыздағы ағымдағы күн үшін жүктерді қабылдау және өтінімдерді қабылдау уақытын өз қалаңыздағы бөлімшеден білуіңізге болады. Байланыс ақпараттары келесі сілтеме бойынша: https://exline.kz/kz/contacts

Құрметті тұтынушы! Елімізде COVID-19 вирусымен күресу үшін қабылданған барлық шаралар барысында төтенше жағдай туындаған уақытта «ExLine» ЖШС өз клиенттерінің бизнесіне мүмкін болатын салдарларды болдырмауға мүмкіндік беретін жедел шешімдерді қабылдайды. Елдегі жағдайды бақылау арқылы біз курьерлік қызметтерді ұсынудың үздіксіз жұмысын жалғастырамыз және Қазақстан Республикасы бойынша стандартты жөнелтуді жүзеге асыру бойынша өз міндеттерімізді орындаймыз. Короновирустың өршу жағдайында карантин кезеңінде сіздің, клиенттеріңіздің және біздің қызметкерлеріміздің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін біз қабылдаған шаралармен танысыңыз. БІЗДІҢ КЛИЕНТТЕРДІҢ ҚАУІПСІЗДІГІ: байланыссыз жеткізу Реестрде немесе жүкқұжатта қолтаңбаларын қалдыруды қажет ететін тұтынушыларға қолдау көрсету үшін біз әр тұтынушыдан жеке қаламын қолдануды сұраймыз. Курьер қызмет көрсету кезінде клиенттен кемінде 1,5 м қашықтықты, сонымен қатар барлық санитарлық қорғау шараларын (медициналық немесе тыныс алу маскалары, қолғаптардың болуы) сақтайды және оларды сақтық шарасы ретінде тұтынушылармен және компания қызметкерлерімен байланыста, сондай-ақ жұмыс процессіндегі үшінші тұлғалар арасында да қолданады. БІЗДІҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚАУІПСІЗДІГІ «Ең алдымен қауіпсіздік» қағидасына сәйкес, Алматыдағы бас санитарлық дәрігердің кеңестеріне және жедел штабтың хаттамаларына сәйкес, біз қызметкерлерімізді қорғау үшін әлеуметтік қашықтық пен гигиена бойынша бірнеше қарапайым нұсқаулық шығардық. «ExLine» барлық қызметкерлері өздерін және көліктерін таза және ұқыпты ұстауға тырысады. Жүкті алғаннан немесе жеткізгеннен кейін қолдары мен сканерлер дезинфекцияланады. Қоғамдық жерлерде маскалар мен қолғаптардың болуы шарт. COVID-19 вирусымен күресуге байланысты жағдайда жергілікті билік органдарының ұсыныстарына сәйкес, тұтынушылар мен қызметкерлеріміз үшін біз үнемі компанияның ресми интернет-ресурстарында «ExLine» компаниясының жұмысының өзгерістері мен жаңа шарттары туралы ақпаратты орналастырамыз. «ExLine» ЖШС өз тұтынушылары мен қызметкерлерінің мүдделері үшін қызмет көрсетуді тоқтатпайды, сонымен қатар қызметтерді ұсынудың барлық процестерін жетілдіруді және олардың сапасын жақсартуды жалғастырады. Сеніміңіз бен ынтымақтастық үшін рахмет! Құрметпен, Сіздің «ExLine»

Құрметті тұтынушылар! Қарағанды қаласында карантиндік режимнің енгізілуіне байланысты Абай, Саран, Теміртау және Шахтинск калаларында өтініштерді қабылдау және жүктерді жеткізу уақытша тоқтатылғандығы туралы хабарлаймыз.

Құрметті клиенттер! Қазақстан Республикасының барлық аумағында төтенше жағдайдың енгізілуі кезіндегі шаралардың күшейуіне байланысты, Нұр-Сұлтан және Алматы қалаларында карантин жариялауына байланысты және ішкі рейстердің ішінара тоқтатылуына байланысты, 2020 жылдың 26 ​​наурызынан бастап "Жедел жөнелту" қызметі уақытша тоқтатылғандығын хабарлаймыз. Осыған байланысты пакеттік хат-хабарлар мен сәлемдемелер тек «Стандарт» қызметі бойынша және тек 1-аймақ бойынша (аймақтың сипаттамасы https://exline.kz/ru/standart_delivery), сонымен қатар Рудный, Теміртау, Саран, Шахтинск, Абай, Сәтпаев қалалары бойынша ғана қабылданады. Бақылау мерзімдері ұлғаю мүмкіндігі бар. Алматыда клиент пен курьердің қолма-қол ақшамен өзара әрекеттесуіне жол бермеу үшін қолма-қол ақшамен төлеу әдісі уақытша алынып тасталды. Кез келген өзгерістер құзыретті органдардан ақпарат алғаннан кейін толықтырылады. https://exline.kz/kz/standart_delivery

Құрметті тұтынушылар! 18.03.2020 жылдан бастап халықаралық бағыттарға жөнелтілімдер қабылдау уақытша тоқтатылғанын хабарлаймыз. Жөнелтімдерді қабылдауды қайта бастау туралы кейінірек хабарланады. Сонымен қатар, Нұр-Сұлтан және Алматы қалаларында жарияланған карантинге байланысты Қазақстан Республикасы аумағында жеткізулердің бақылау мерзімдерінің ұлғаюы орын алуы мүмкін.

Құрметті тұтынушылар! Елімізде төтенше жағдай режимінің жарияланғанына байланысты халықаралық жөнелтілімдерге бақылау мерзімінің ұлғаюы, сондай-ақ халықаралық сипаттағы кейбір заттардың қайтарылуы мүмкін болатындығы туралы хабарлаймыз.

Құрметті тұтынушылар! Болжаммен 2020 жылдың 10 наурызына дейін ҚХР алушыларына дейінгі жіберілімдер қабылданбайды.

Құрметті тұтынушылар! Ауа райының қолайсыздығына байланысты ҚР кейбір облыстарында авиа рейстердің кешігуі немесе ауыстырылуы және жолдардың жабылуы салдарынан экспресс және стандартты жеткізулерде кешігу болатынын хабарлаймыз.

Құрметті серіктестер мен тұтынушылар! "ExLine" ЖШС Балхаш қаласындағы аймақтық бөлімшесінің мекен-жайының ауысқандығын хабарлаймыз. 2020 жылдың 27 қаңтарынан бастап аймақтық бөлімше Балқаш қаласы, Қараменде би көшесі, №3 үй мекен-жайында орналасатын болады. Хабарласу үшін телефон нөмірі: +7701-057-06-53

Құрметті тұтынушылар! 2020 жылдың қаңтар айынан бастап "ExLine" компаниясы салынған төлем бойынша қызмет көрсету түрін қайта бастағаны жөнінде хабарлаймыз. Аталған қызмет түрі тек заңды тұлғаларға курьерлік қызмет көрсету шартын және тапсыру шартын жасасқан жағдайда көрсетіледі. Жеке тұлғаларға салынған төлем қызметі бойынша жеткізіп беру жүзеге асырылмайды.

Құрметті тұтынушылар! Тасымалдаушылар жүктер мен пакеттерді қабылдауды тоқтатқандықтан "ExLine" компаниясы 2019 жылдың 30-31 желтоқсанда шабарманға өтініштерді қабылдамайтынын хабарлайды. Өтініштерді қабылдау 03.01.2020 ж. басталады. Келтірілген қолайсыздықтар үшін кешірім сұраймыз.

Құрметті тұтынушылар мен серіктестер! "ExLine" ЖШС Көкшетау қаласындағы аймақтық бөлімшесінің мекен-жайы ауысқаны жайлы хабарлаймыз. 2019 ж. 20-қарашадан бастап бөлімше келесі мекен-жайда орналасады: Көкшетау қ., Әшімов к-сі (бұрынғы Капцевич), 223, 2-қабат, 202-кеңсе. Байланыс телефондары: +7771-506-11-00

Құрметті тұтынушылар мен серіктестер! "ExLine" ЖШС Тараз қаласындағы аймақтық бөлімшесінің мекен-жайы ауысқаны жайлы хабарлаймыз. 2019 ж. 18-қарашадан бастап бөлімше келесі мекен-жайда орналасады: Тараз қ., Байзақ Батыр 1-көшесі, 23. Байланыс телефондары: +7775-692-75-90 +7777-945-01-53

Құрметті тұтынушылар мен серіктестер! "ExLine" ЖШС Нұр-Сұлтан қаласындағы аймақтық бөлімшесінің мекен-жайы ауысқаны жайлы хабарлаймыз. 2019 ж. 18-қарашадан бастап бөлімше келесі мекен-жайда орналасады: Нұр-Сұлтан қ., Ақарыс көш., 37. Хабарласуға арналған нөмірлер: +7 (777) 333-22-13 (Қала бойынша жеткізіп беру бөлімі); +7 (777) 333-22-15 (Есептеу тобы); +7 (777) 717-66-99 (Диспетчерлік жұмыс бөлімі); +7 (777) 111-70-05 (Аймақтық бөлімшенің басшысы); +7 (777) 111-50-03 (Тұтынушылармен жұмыс жасау бөлімі); +7 (771) 790-21-09 (Қалааралық жеткізу бөлімі); +7 (771) 762-04-00 (Сұрыптау және өңдеу бөлімі)

Құрметті серіктестер! Ағымдағы жылдың 1 қазанынан бастап ExLine компаниясы заңды күші бар, қағазда көшірме жасауды қажет етпейтін және Қазақстан Республикасының 2003 ж. 7 қаңтардағы Заңының 7-бабының 1-тармағына сәйкес сот пен салық органдарымен қабылданатын iDocs жүйесі арқылы электронды құжат айналымына көшетінін хабарлайды. IDocs жүйесі электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, барлық форматтағы құжаттардың (келісім-шарт, атқарылған жұмыс актісі, салыстыру актісі, реестр, төлеу шоты) түпнұсқаларын жіберуге және қол қоюға мүмкіндік береді. Құжатты басып шығарудың қажеті жоқ. Толық нұсқаулар «Онлайн қызметтер» бөлімінде.

Құрметті тұтынушылар! 2019 жылдың 1-қыркүйегінен бастап Ресей Федерациясы мен Қырғыз Республикасы бойынша тарифтік аймақтардың өзгергенін хабарлаймыз. Толық ақпаратты сайттың "Халықаралық жеткізу" және "Жедел жеткізу" бөлімдерінен немесе Сату бөліміне 8/727/3900300 ішкі 1150, 1151 нөмірлері бойынша хабарласып білуге болады.

Кейбір бағыттар бойынша тарифтердің төмендеуі. Құрметті тұтынушылар! 2019 жылдың 01 ақпанынан бастап «ExLine» ЖШС елді-мекендерді аймақтарға бөлу бойынша өзгеріс енгізіп, кейбір бағыттар бойынша тарифтердің төмендеуі туралы қуанышпен жеткіземіз. Осылайша, Балқаш, Жезқазған, Семей, Екібастұз ққ. 2-аймақтан 1-аймаққа ауыстырылып, 1-аймақ тарифтері бойынша есептеледі.

ҚР бойынша жедел емес жіберілімдерге тарифтердің төмендеуі. Құрметті тұтынушылар! Ағымдағы жылдың 01 ақпаннан бастап келісім-шартсыз қызмет көрсетілетін тұтынушылар үшін ҚР бойынша жіберілетін жедел емес жіберілімдерге тарифтер төмендетілгенін хабарлаймыз.Қосымша сұрақтар бойынша 87273900300 вн.1151,1153 нөмірі бойынша сату бөліміне хабарласуыңызды сүраймыз.

Құрметті клиенттер! 2019 ж. 10 каңтарынан бастап курьерлік қызмет көрсетуге арналған келісім-шарты жоқ клиенттер үшін "жедел емес" сипаттағы жөнелтімдерді қабылдау компанияның барлық бөлімшелерінде кайтадан жүзеге асырылатын болады. "Экспресс-жедел" сипаттағы жөнелтімдерді қабылдау өзгеріссіз қалады.

Құрметті клиенттер! 2018 жылғы 10 желтоқсаннан бастап кез-келген сусын, кәмпит, косметика салынған сыйлық жинақтарын жіберу тек "экспресс" режимінде және міндетті түрде арнайы қосымша ақы төленетін орауыштарды (пенопласт, көпіршікті пленка, гофр, ағаш және т.б.) пайдалану арқылы ғана жүзеге асырылады. Бұл шара қыс мезгілінде болатын қауіптерді, ауа райының қолайсыздығынан туындайтын жағдайларды болдырмау және мереке күндеріндегі жіберілетін жіберілімдердің артуына байланысты жасаған.

Құрметті клиенттер! Жіберілетін және жеткізілетін жіберілімдердің көлемінің ұлғаюына байланысты, сондай-ақ, ауа-райының нашарлауын ескере отырып 2018 жылғы 15 қарашадан бастап жеделдетілген және курьерлік пошта байланысы қызметтерін көрсетуге арналған келісімшарттары жоқ клиенттерден «стандартты / шұғыл емес» түрдегі жөнелтімдерді қабылдау компанияның барлық бөлімшелерінде уақытша тоқтатылды. "Экспресс-шұғыл" түрдегі жеткізілімдерді қабылдау өзгеріссіз қалады. Жіберілімдерді қабылдау шарттарындағы өзгергістер қосымша хабарланатын болады. Қолайсыздық үшін кешірім сұраймыз.

Құрметті клиенттер! Ағымдағы жылдың 1 қарашасынан бастап «ExLine» ЖШС елді-мекендерді аймақтарға бөлу бойынша өзгерістер енгізеді. Осылайша, Балқаш, Жезқазған, Семей, Екібастұз ққ. 1-аймақтан 2-аймаққа ауыстырылып, 2-аймақ тарифтері бойынша есептеледі.

С 01.09.2018 г. изменение тарифов на услуги компании. Подробно смотрите в разделе «Новости компании».

Уважаемые клиенты, в связи с интеграцией двух банков Казахстана в форме присоединения АО «Казкоммерцбанк» к АО «Народный Банк Казахстана», расчетному счету, ранее действовавшему в АО «Казкоммерцбанк», с 30 июля текущего года будет присвоен новый код в АО «Народный Банк Казахстана». Таким образом, у ТОО «ExLine» имеется два ИИК в АО «Народный Банк Казахстана»: KZ056017131000009691KZT (вместо KZ839261802158592000 в АО «Казкоммерцбанк»); KZ846010131000179921KZT (имеющийся ранее). Просим взять во внимание данный факт во избежание проблем во время перечисления денежных средств.


Компанияның жаңалықтары

Төтенше жағдайға байланысты16 марта 2020

Құрметті тұтынушылар! Елімізде төтенше жағдай режимінің жарияланғанына байланысты халықаралық жөнелтілімдерге бақылау мерзімінің ұлғаюы, сондай-ақ халықаралық сипаттағы кейбір заттардың қайтарылуы м...

8-наурыз мейрамымен құттықтаймыз!06 марта 2020

Барлық нәзік жанды аруларды 8-наурыз мейрамымен құттықтаймыз! Аспандарыңыз ашық болсын, барлық арман-тілектеріңіз орындалсын және дендеріңіз сау болсын! Мейрам құтты болсын!...

Жаңа 2020 жыл құтты болсын!31 декабря 2019

Құрметті тұтынушылар! ExLine компаниясы келе жатқан жаңа 2020 жылмен құттықтайды! Сіздерге мықты денсаулық, әр отбасыға береке мен тыныштық тілейміз! Барлық тілеген тілек-армандарыңыз орындалсын! Ж...